Het is zonde om kostbare geld en tijd te stoppen in activiteiten die je ook eenvoudig zou kunnen automatiseren. Daar heb je tools voor! Want als ondernemer wil je juist geld en tijd besparen zodat je die dingen kunt doen die werkelijk iets opleveren.
Wij hebben de laatste jaren ervaring opgedaan met veel tools. Inmiddels hebben we hebben een aantal tools geselecteerd waarvan wij geloven dat ze werkelijk iets te bieden hebben. Dankzij deze tools kun je activiteiten automatiseren.
Onze keuzes
SharpSpring of Constant Contact automation & CRM
Dit gebruiken wij als onze marketing & sales tool. Vanuit je contacten database kun je eenvoudig nieuwsbrieven en emails opmaken en versturen. Zowel handmatig als geautomatiseerd. Bovendien kun je social media posts gemakkelijk inplannen en plaatsen. En waar wij heel blij mee zijn is dat je vanuit de contactendatabase met één klik kunt video bellen met je klanten. Ook is het heel gebruikersvriendelijk voor ons en onze klanten! Kortom: ideale multitool!
LeadInfo
Wij willen graag weten hoe vaak er op onze website wordt gekeken. Maar hoe gaaf is het om precies te weten welke branches en bedrijven er op je site komen en in welke producten of diensten ze interesse hebben? En op welke pagina’s ze het meest kijken. En waar ze juist niet naar kijken. Met de data uit LeadInfo weet je precies wat het rendement van bijvoorbeeld je Ads-campagne, nieuwsbrief of social media campagne is. En je kunt heel gericht je site verder gaan optimaliseren.